• +36 70 455 07 08

        Hírlevél Készítés – HTML

        Szövegírás és professzionális megjelenés

        A Hírlevél az online piacszerzési stratégiák legintelligensebb változata

        Egy professzionálisan összeállított hírlevél igazi marketing csemege, amely a klasszikus célokra apellál, vagyis a régi vásárlók megtartására és az új ügyfelek megszerzésére. A piacorientált vállalkozásoknak mindig van érdemi mondanivalója az ügyfelek részére, a termékek és a szolgáltatások értékesítésén túl, márkaépítés, akciók, újdonságok, érdekességek, kiegészítő tevékenységek stb.

        A Hírlevél a weboldal hatásos – sokszor ki nem aknázott – kiegészítője

        Egy tartalmilag és vizuálisan is jól összeállított honlap után, a hírlevél az első igazán hatékony eszköz a kezünkben, amellyel vásárlásokat illetve megrendeléseket generálhatunk. Azokat az olvasókat, akik egyszer már az oldalunkra látogattak, vétek lenne úgy elengedni, hogy nem regisztráltatjuk őket hírlevelünkre. Tehát a hírlevél egy kiemelten fontos kötelék, amely azért eredményes, mert azt a célközönséget találja meg, akit érdekel a témája.

        K3

        Kreatív háromság

         A kreatív e-hírlevelet három kiemelt fontosságú alappillér teszi hivatottá arra, hogy a folyamatos üzleti kapcsolattartás hatásos eszközévé váljon.

        • Friss erő és reform
        • Választékosan magyarul
        • Marketing központú tartalomfejlesztés
        Platform független megjelenés
        • Reszponzív hírlevél
        • Email kliens független
        • Böngésző független
        Esztétika és design
        • Mutatós HTML hírlevél
        • Elképzelések megvalósítása
        • Optimalizált képek és videók

        Minőségi szövegírás

        Az online marketing valamennyi területén nélkülözhetetlen a professzionális szövegalkotás, amely keresőoptimalizált, releváns kulcsszavakkal tűzdelt informatív tartalmat jelent. A változatos szókincs-kelléktár, a nyelvhelyesség, a stílus, az érthetőség alapfeltételek. A hatásos és figyelemfelkeltő tárgysor, a bensőséges megszólítás, a szöveg átlátható szekciókra történő tagolása illetve a kiemelés, mind-mind ösztönző és produktív alkotóelemei az olvasóbarát tartalommarketingnek. Ugyancsak főszabály a weboldalunkra vezető link elhelyezése, amelyet bárhová elhelyezhetünk – képre, szövegre, gombra -; ezáltal pontosan mérhetővé válik az átkattintások száma, valamint könnyen átlátható riportokat, statisztikákat állíthatunk össze. A marketing szövegírás komplex feladat, hiszen a figyelem-, az érdeklődés-, a vásárlási vágy felkeltése a célja, amely végül aktiválni fogja az olvasókat.

        Friss erőt és reform szellemiséget képviselünk a kreatív szövegírásban. A tartalomfejlesztés az online marketing minden területén nélkülözhetetlen

        Reszponzívitás

        Napjainkban lehetővé vált, sőt elengedhetetlenül szükségessé is, hogy böngésző és platform függetlenül jelenítsük meg webes tartalmainkat. A felhasználói élmény magas színvonalú biztosítása, hírlevelünk sikerességének is az egyik sarkalatos pontja. A reszponzív megjelenítési technológia biztosítja, hogy számítógépen, okos telefonon, tableten vagy bármely egyéb eszközön, a tartalom tökéletesen és könnyen olvashatóan jelenjen meg. Az online élményteremtés immáron megvalósítható, jól optimalizált oldalakon szólhatunk ügyfeleinkhez, amelyek automatikusan szélességet, betűméretet váltanak, átméretezik a fotókat. Mi ez, ha nem a feltörekvő komplex marketing kiterjesztésének eszményi alternatívája? Céltudatos és sikerorientált vállalkozások folyamatos megújulására a kreatív és igényes hírlevél a legkiválóbb kommunikációs eszköz.

        Esztétika és design

        Bátran kijelenthetjük, hogy online marketing nem létezik rendezett és átgondolt vizuális tartalom nélkül, amelyek – bizonyítottan – azonnal érzelmeket ébresztenek a szemlélőben. A tartalomfogyasztási szokásokat figyelembevevő webes hírlevél, az igényes szövegen kívül képeket, grafikákat, táblázatokat, hivatkozásokat, videókat és ezek számtalan kombinációját is tartalmazza. Meghatározó fontosságú azonban az oldal szerkezetének helyes és ízléses felépítése, tudatos összeállítása!

        Egyedi ötletek bevetésével – mint például egy kisfilm vagy animáció -, feljebb pozícionálhatjuk cégünket, vagy akár csapást is mérhetünk a konkurenciára, és ami még jelentőségteljes, hogy mindezt kis költséggel valósíthatjuk meg. A rendszeres és minőségi vizuális tartalommal felruházott hírlevél, garantálja a megrendelők számának növekedését, ezáltal pedig a vállalat jövedelmezőségi adatai emelkedni fognak.